Często Zadawane Pytania
Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?
Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, odwiedzając stronę Kontakt lub wysyłając email na adres: kontakt@nolena.pl
Ile kosztuje wysyłka?
Nie pobieramy opłat za wysyłkę, wysyłka jest Bezpłatna na terenie Polski z wyjątkiem automatów paczkowych.
Do jakich krajów wysyłacie?
Aktualnie wysyłamy jedynie do Polski.
Jak długo zajmuje dostawa mojego zamówienia?
Poniżej znajdują się przewidywane czasy dostawy:
Zamówienia realizowane w dni robocze (poniedziałek–piątek): 1–2 dni robocze
Czas transportu: 4–10 dni roboczych
Łączny przewidywany czas dostawy: 5–12 dni roboczych
Szczegóły dotyczące dostawy znajdziesz również w naszej Polityce dostaw.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy różne metody płatności, aby zakupy były wygodne:
karty kredytowe: Visa, MasterCard
Apple Pay
Google Pay
Blik
Co zrobić, jeśli moje zamówienie się opóźnia?
W większości przypadków zamówienia dochodzą w przewidywanym czasie.
Jeśli jednak minęły 3 dni od szacowanego terminu dostawy, a paczka nadal nie dotarła, możesz:
- skontaktować się z nami poprzez stronę Kontakt
Do kiedy mogę zgłosić zwrot?
Zwrot lub wniosek o refundację możesz zgłosić w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.
Szczegółowe zasady znajdziesz w Polityka zwrotów