Często Zadawane Pytania

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, odwiedzając stronę Kontakt lub wysyłając email na adres: kontakt@nolena.pl

Ile kosztuje wysyłka?

Nie pobieramy opłat za wysyłkę, wysyłka jest Bezpłatna na terenie Polski z wyjątkiem automatów paczkowych.

Do jakich krajów wysyłacie?

Aktualnie wysyłamy jedynie do Polski.

Jak długo zajmuje dostawa mojego zamówienia?

Poniżej znajdują się przewidywane czasy dostawy:

Zamówienia realizowane w dni robocze (poniedziałek–piątek): 1–2 dni robocze

Czas transportu: 4–10 dni roboczych

Łączny przewidywany czas dostawy: 5–12 dni roboczych

Szczegóły dotyczące dostawy znajdziesz również w naszej Polityce dostaw

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy różne metody płatności, aby zakupy były wygodne:

karty kredytowe: Visa, MasterCard

Apple Pay 

Google Pay

Blik

Co zrobić, jeśli moje zamówienie się opóźnia?

W większości przypadków zamówienia dochodzą w przewidywanym czasie.
Jeśli jednak minęły 3 dni od szacowanego terminu dostawy, a paczka nadal nie dotarła, możesz:

- skontaktować się z nami poprzez stronę Kontakt

Do kiedy mogę zgłosić zwrot?

Zwrot lub wniosek o refundację możesz zgłosić w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.
Szczegółowe zasady znajdziesz w Polityka zwrotów